Fredag!

Hej

Idag är det fredag, och igår så tältade jag med nåra och sov typ ingenting om ni frågar MEJ!
Dom andra tyckte att jag sov hela tiden -.-
Vi vakande typ vid åtta och då så åt vi och duschade oså..
Sen så gick jag hem för jag var astrött och sen skulle jag till centrum med Fanny för hon skulle köpa en sak.
Sen kom jag hem och kollade lite på tv och nu bloggar jag.
Sen ska jag packa ihop lite saker för mamma kommer och hämtar mig hos pappa sen.
Men tänkte bara säga att alla som kollar på One Tree Hill visst e Lukas snygg! Hahha Emma och jag tycker allafall det xd
Hoppas jag inte tråkade ut er för mkt nu men hade mkt att berätta så det blev ett lite längre inlägg en vanligt.
Bloggar mer sen!


Så jävla snygg!<3

Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag hålllllller med dig!

2010-08-20 @ 19:25:59
Postat av: Anonym

du soooooov hela tiiiiiiiiden juuuuuuu!

2010-08-24 @ 20:47:22
Postat av: bögen1039

han e så gayyy

2010-10-19 @ 19:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0