Johanna tvingade mig att blogga....

Japp ni ser rubriken. Johanna tvingade mig blogga.
Men jag vet inte vad jag ska blogga om! Det är det som är
så jobbigt, men jag får väl berätta om dagen då.
Imorse vaknade jag, sen så fixade jag mig och gick till bussen.
Vi skulle på julmarknad i Gamla Stan med klassen.
När vi kom fram så gick jag, Johanna, Elin, Emelie, Maja och Fanny till
en resturang, och åt pizza haha! Sen gick vi runt och kollade
lite senare gick vi till Espresso House och drack Chai te.
Sen gick vi runt och kollade lite till. Sen så typ åkte vi hem....
Inte så jätte märkvärdigt men nu har du nått att läsa
Johanna!:) Bilderna tagna av Johanna kamera också.


Där hade ni 2 bilder från idag, men en sak bara. Varför gör jag typ alltid grimarser
på bilder? Det kan man undra....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0