Juldagen

Hej! Idag är det juldagen och igår var det ju
Julafton:) Mofmor och Morfar va hos oss och
åt julmat sen så kollade vi lite tv och öppnade
paket! Kan visa vad jag fick snart. Idag så
ska jag på bio med hela släkten, det är
typ en "tradition" som vi gör varje år på
juldagen. Vi skulle typ se änglagård?
Aja nu visar jag vad jag fick:)


1, 2 och 3 säsongen av Desperate!:D Den ena är inte med på bild.


Fotobok, blondinbellas bok.


Den här fick jag också, fast jag fyller år om 4 dar
så debn var lite som en födelsedagspresent också.


Nästan en sånhär kameraväska.

Sen fick jag 500 kr, en morgon rock och typ ett spel.
Men idag när jag träffar resten av slökten får jag lite
mer;) Tack för alla presenter! Älskar dom!♥

Ja bloggar mera senare! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0