Dålig upptadering va?

Hej allt folk!
Förlåt att jag inte bloggat på TRE dagar men jag har inte haft någon tid. Men berättar vad jag har gjort dom dagarna bra va?

Torsdags:

Jag var i skolan som vanligt, sen gick jag hem till mamma ocjh fixade mitt skolsaker
har ett tyskaprov om t¨vå veckor-.-

Fredags:

Då var jag med Maja och Johanna, vi gick hem till Maja och kollade lite tv, sen så drog vi hem till Frida.
Där åt vi kycklingspett och vårullar, jättegott!
Sen gick vi ut och gick runt typ, hahah jag skulle kasta en snöboll på Johanna men jag skulle typ snurra runt och kasta den men jag typ ramlade över en sten och föll baklänges och låg och asgarvade. Sån är jag vetdu;)
Sen så drev vi lite med nåra killar på fotbollsplanen Maja kastade snöbollar till dom och ba:
DET HÄR ÄR FÖR MIN DÖDA MORMOR (som inte är död) Hahah jag höll på att dö typ.
Sen så gick jag typ hem o kollade tv oså...

Idag:

Jag var på tennisen, kom duschade, städade rummet och nu sittter jag här.
Men nu ska jag lyssna musik, vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0