Pluggelipluggplugg

Det är fett svårt att ha bloggpaus när man vill blogga. Så bestämmer mig för att börja blogga igen.
Fast när jag kommer hem från Gran Canaria, åker på onsdag.
Men håll ut, det är ju bara en vecka. Nu sitter jag och pluggar.
Har Engelska-prov imorgon så måste plugga mycket!
Men åh, gud vad jag fick blogglust helt plötsligt haha.
Kanske kommer lite inlägg till ikväll. Men den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge.
Har inga nya bilder heller. Men när jag kommer hem då blir dte massor med bilder.
Vi hörs om en vecka (eller tidigare)
Puss!♥


Gårdagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer sakna dig skit mycket när du åker iväg!! <3333

2010-11-23 @ 07:29:19
URL: http://johannnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0