Vad ska man skriva här då?

Nu har jag precis kollat klart på alla PH avsnitt jag missat.
Sara skickade en video på mig i sexan där jag typ dansar till nån random musik.
Allafall då fick jag ett ryck att kolla på alla gamla videos från sexan, fyfan alltså!
Jag ser ut som nån himla tönt från 80-talet. JAg har så j'vla fula kläder asså.
Blir typ äcklad av det, hahah. Men det är sjukt hur mycket man kan förändras på bara ETT år liksom.
Kanske lägger ut några gamla videos sen vi får se.
Men vi hörs senare!♥


Förra sommaren, tyå äälskade peace tecknet då...


Nu

Skilland va? Ni kanske inte tycker det ser ut som det på bilderna
men jag lovar er JAG HAR FÖRÄNDRATS! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0