En dag med Elin!

Hejhej!

Idag har jag varit med Elin, vi gick hem till mig efter skolan och sen så satt vi inne på datan snackade lite skype oså. Sen satt vi mest och pratade, och sen behövde hon  gå hem.
Då så spelade jag sims ett tag nörd som jag är, haha.
Och nu har jag precis ätit och ska snart plugga lite engelska tills imorgon.
Juste vi hade ju matteprov idag och jag tyckte det var assvårt typ hehe.
Och nu ska jag snart sätta in en rosa banderoll på bloggen för att stödja bröstcancer berättar mer sen.
Allafall imorgon ska jag vara med Mikaela vet inte riktigt vad vi ska göra men vi hittar väl på nåt som vanligt.
Nu ska jag kolla klart på vänner och sen plugga så vi hörs nog senare, och en påminelese till en del ikväll kockan nio så börjar greys Anatomy på femman så kolla på det!


Älskar dig!


Puss

Kommentarer
Postat av: Maja

Innan min fest :) ni är så fina tjejer! <3

2010-10-06 @ 19:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0