Svar på tal.


Svar: Fattar att du inte menar något personligt mot mig, eller någon annan som gillar Justin Bieber. Men visst du kanske tycker han är ful, äcklig, sjunger som en tjej eller vad du nu tycker. Men det kanske finns sånna som gillar honom och tar illa upp om du säger sånna saker, inte för att jag gör det då...:P Men alla gillar inte honom, och liksom har han gjort dig nått? Vad skulle liksom du tycka om du älskade att sjunga och hade miljoner fans, och sen få hatbrev och sånna saker när du inte ens gjort den/dom något? Asså blir bara lite sur på sånna för han har ju inte GJORT ER NÅGOT. Eller hur?;) Men alla får ju ha sina åsiker:) Visst tyck han e ful men jag bryr mig inte, kram!

Föresten, skrev du namn? Asså min kommentarsruta e konstig så man ser inte vilka som skriver, men du kanske kan kommentar vem du va:P

Kommentarer
Postat av: Wilma

haha de va jag xD,, sry hoppas de int rörde upp för många ...

2011-04-15 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0