Suri Cruise


Ni vet väl vem det är? Katie Holmes och Tom Cruise dotter, allafall. Hon är fyra år och hon
får betämma vad hon vill ha på sig, om hon vill typ klippa sönder ett par byxor och typ göra
dom till shorts så får hon det. Visst det kanske inte är jätte konstigt men om man är 4 år.
Det kan jag tycka är lite, konstigt:P Läste att hon är väldigt bestämd och alltid får som hon vill.
Detta stod i Sofies Mode: 

Hon väljer kläder själv och det har hon faktiskt gjort ända sedan hon var 1 1/2 år. När jag och Tom gick på Metropolitan-balen för några år sedan hade jag en jättevacker röd klänning och till den ett par klarblå skor som jag inte alls hade tänkt ha på mig. Men Suri ville att jag skulle ha dem så jag tänkte: ”Okej, jag litar på dig.”
Så sa Katie. Vad tycker ni?  Ska man få bestämma allt själv när man är 4 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0