IP.

Hejhej! Idag var det ju IP. Det var faktist inte sååå farligt. Men vi hade gjorde olika grenar oså, sen avsluatdes det med en stafett, gissa vilka som vann?:D Jo min klass! Och jag var med och sprang, så då vart alla glada, haha nej men det var kul. Nu ska ta och duscha har inte gjort det än, har städat mitt rum, ätit mellis och gjort massa nytta. Så vi får väll höras senare! Juste, jag vill ha massa roliga appar till mobilen, vet ni någon rolig app? Kommentera då! Så får jag se om den är rolig:)

Några bilder från idag... BJUDER PÅ ALLA!


Mina snyggingar till vänner:)♥


Majsan:)

HAHAHAHAH

Där fick ni lite bilder:) Ska jag börja ta bilder i skolan oså..? Så lägger jag upp dom sen?:)




Kommentarer
Postat av: Juliah Of Sweden ;)

sv : alltså jag sms bloggar oftast, men om man ska blogga via internet på mobilen, skriv en rubrik, o sen tryckt på HTLM :)

2011-05-18 @ 17:44:29
URL: http://juliahofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0